Group One zdobywa aż 11 nominacji w konkursie Effie Awards!

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, otrzymała w sumie aż 11 nominacji do Effie Awards 2017, najważniejszego konkursu branżowego, który nagradza najbardziej efektywną komunikację marek. Spółki Group One są jednymi z najczęściej nominowanych w konkursie. Najwięcej nominacji - bo aż 5 przypadło agencji kreatywnej Gong - która z tym wynikiem jest w czołówce wszystkich nominowanych agencji kreatywnych, wysoko plasuje się także dom mediowy Value Media z 4 nominacjami. Po jednej nominacji otrzymały agencja kreatywna Change Serviceplan oraz Sales Tube, agencja e-commerce performance, jedna z najmłodszych spółek Group One.

 

Nominowane spółki Group One:

 

Kategoria business-to-business

Value Media i Sales Tube za kampanię „Kredit Fair” dla Idea Bank

Kategoria: Finanse

Gong za kampanię „Moje zmienia wszystko” dla ING Bank Śląski

Change Serviceplan za kampanię „Blik i jest” dla Polskiego Standardu Płatności

Kategoria Launch/Relaunch

Gong za kampanię „ Ż bez ograniczeń” dla Grupy Żywiec

Kategoria Long Term Marketing Excellence

Gong za kampanię „Pożycz tak, aby zyskać więcej” dla ING Bank Śląski

Gong za kampanię „Męskie Granie” dla Grupy Żywiec

Kategoria: Napoje alkoholowe

Gong za kampanię „Chce się Ż” dla Grupy Żywiec

Kategoria Ubezpieczenia i Inwestycje

Value Media za kampanię „Strażnik przyszłości” dla Nationale-Nederlanden

Kategoria Uroda i Pielęgnacja

Value Media za kampanią „Żyj z pasją, nadaj życiu kolor” dla L’Oreal Polska

Value Media za kampanię „Korekta 3d” dla dla L’Oreal Polska

 

Tak duża liczba nominacji w Effie Awards 2017 pokazuje naszą silną pozycję na rynku i kolejny raz stawia nas w pozycji lidera. To dla nas szczególne wyróżnienie, bo efektywność jest absolutnie kluczowa w naszej pracy. To także dowód na to, że rynek się zmienia i Klienci wybierając partnera szukają agencji szybko dostosowującej swoje kompetencje do potrzeb rynku, z silnymi kompetencjami w digitalu. Coraz rzadziej działa reguła Klientów, którzy duże budżety mediowe lokują w sieciowych spółkach. Cieszymy się, że nasi Klienci doceniają przewagi rynkowe i unikalność naszej szytej na miarę oferty. Bo to dzięki im i świetnym efektom biznesowym na które pracujemy razem, nasze wspólne kampanie i działania mediowe znajdują uznanie w konkursie Effie Awards” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

 

W skład Group One wchodzą dziś domy mediowe: Value Media oraz Mediaplus, dwie full serwisowe agencje kreatywne Change Serviceplan i Gong, agencja e-commerce performance – SalesTube, najmłodsza spółka - agencja contentowa – Labcon oraz firmy technologiczne. Wszystkie spółki Group One działają według modelu biznesowego „House of Communication”. Fakt, że wszystkie dziedziny komunikacji są „pod jednym dachem” z silnym naciskiem na część mediową i digital pozwala zaoferować Klientom kompleksowe zarządzanie markami we wszystkich mediach. Grupa obsługuje coraz większe części biznesów Klientów, a wielu powierza im obsługę również na rynkach zagranicznych. Group One obecnie zatrudnia ponad 350 specjalistów.